بخش‌های داستان موفقیت
نوشته شده توسط : علی پور


معمولا قصه‌های توفیق از یک‌سری نصیب تشکیل می شوند. طراحی سایت در مشهد این قسمت‌ها حدودا به طور تحت تروتمیز و تهیه و تنظیم میگردند:

مشتری: تعریف سازمان مشتری و توفیق‌های پیشین آن

معضل: خطاها مهم موقعیت نخستین کدام‌ها میباشند؟

راهکار: بحران چه گونه حل شد؟

تم: تم را با ریزه کاری مطرح کنید. میتوانید نمونه بزنید، مقداری درباره عقیده همگانی بیزنس گفتمان فرمایید، ملاحظات مرتبط با پیاده سازی و رویکردهای جایگزین را گستردن بدهید، و بگویید که چرا از این رویکردهای جایگزین از آغاز استعمال نشده میباشد.

طراحی (انجام): به توضیح «روایت»هایی بپردازید که قهرمان هنگام گذشتن از حالت اول تجارب نموده است. قهرمان چه‌طور بر اشتباهات غلبه نموده است؟

نتیجه ها: مزایای غافلگیرکننده/ نرم افزار‌ریزی نشده نقطه پايان نو را توضیح بدهید.

مجری (از روی اختیار): خودتان [سازمان سهم دار] را معرفی نمائید و بگویید چرا اشخاص قابل قبولی برای امداد به مشتری بوده‌اید تا بتواند با توفیق سعی خویش را به نقطه پایان برساند.

 

 

مراحل پذیرش
مراحل نشر قصه توفیق میتواند به طور شگفت‌آوری زمانبر و خسته‌کننده باشد. در واقع شما بایستی قصه را مثل توپ همیشه فی مابین خودتان، مشتری و ویراستار پاس بدهید تا اینکه تمامی آن را بپسندند.

ممکن میباشد این فرآیند به نحوه عجیبی وقت گیر خواهد شد، زیرا حتی قابلیت سرگرم شدن مدیران ارشد کمپانی‌های مشغول درین پروژه را به وجود می آورد. به این ترتیب بایستی به یک‌سری نکته اعتنا فرمائید:

استارت زودهنگام
برای اینکه ماجرا توفیق مشتری خویش را بنویسید، فورا پیشین و در طول ساخت‌و‌ساز محتوا آغاز به ذکر نقشه خویش برای ایفا شغل فرمایید. پس از ساخت محتوای غالب مشتری مجدد درگیر بیزنس خودش گردد و دیگر تمایلی به سپرده گذاری هنگامی بر روی عمل‌هایی که ظاهرا در منزلت دوم قرار دارا‌هستند، مثل تایپ کردن ماجرا‌های توفیق، ندارد.

نقل عهد و پیمان‌ها و نکته‌ها
در طول ساخت و ساز محتوا استارت نمایید به عده‌آوری نقل عهدوپیمان‌ها، نکته‌ها و ایده‌های کلی برای ماجرا توفیق. شغل رنج میباشد که پس از جاری ساختن پروژه از خودتان نقل عهد اختراع فرمائید.

علامت‌گذاری
آغاز که استارت به تایپ کردن میکنید، از آرم‌های دایره‌ای استعمال فرمائید. بر روی آنچه می خواهید بگویید تمرکز فرمایید، خیر بر روی کاوش کردن فرمول‌های باشکوه و خوشگل.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: